Pretraži ovaj blog

petak, 4. prosinca 2015.

Recenzija - Eveline - SOS balzam za njegu noktiju i kožice

Evo još jedne kratke recenzije za, vjerovali ili ne, još jedan SOS proizvod za njegu :). Uopće nisam obraćala pažnju na to kako se zove ova Eveline kremica, tek kad sam je krenula slikati sam skužila da je SOS kao i prethodno recenzirana Lidlova krema za ruke :)
Ovo je još jedan proizvod koji sam kupila više puta za redom, što je kod mene (a vjerujem i kod drugih) pokazatelj da sam jako zadovoljna. Radi se o Eveline X-treme Care SOS balzamu za njegu noktiju i kožice koji dolazi u tubi količine 12 ml zapakiran u kartonsku kutijicu.




Ovaj balzam svijetlo roze boje, nježnog i nenametljivog mirisa je izrazito hidratantan i ne ostavlja apsolutno nikakav masan trag. Tubica ima uzak aplikator s kojim se lako nanosi željena količina:




Prije nego što sam ga isprobala, kožicu sam uglavnom njegovala uljima, manje ili više uspješno, ali otkad sam okrila ovaj balzam najbolje mi je koristiti kombinaciju nekih ulja i Eveline SOS balzam. Imam osjećaj da ulja daju masnoću, a ovaj balzam hidrataciju i to je onda dobitna kombinacija! Stavim sasvim malo ulja, dobro ga utrljam, zatim na svaki prst stavim malo balzama pa i njega utrljam i na kraju Cien SOS krema za ruke i to je to. Obično to radim navečer i/ili ujutro, kako kada.
Količina koju stavljam na svaki prst je otprilike ovolika:


Gdje se može kupiti: ja sam ga kupovala u DM-u, za druge drogerije nisam sigurna da li ga drže
Cijena: 25 kn
Moja ocjena: 5

Evo i sličice sastava sa kutije, predugačak je pa da ga ne prepisujem :)





Nema komentara:

Objavi komentar