Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Pahuljice

I ovaj mjesec sam se odlučila pridružiti izazovu majstorice @clairestelle8 na instagramu, a teme su  naravno blagdanske :)


Prva tema izazova su pahuljice:


Evo što sam sve koristila za ovu manikuru:
Prvo sam na sve nokte osim kažiprsta i malog prsta stavila El Corazon Active Bio-gel bazni lak.
Na kažiprst i mali prst išao je hrapavac Golden Rose Holiday 51 pa na njih nisam stavljala bazni lak niti nadlak jer to obično preskačem kada su u pitanju hrapavci, pogotovo nadlak jer tada više ne bi bio hrapavac :)
Kao bazu za gradient koristila sam Avon Iceberg White bijeli lak. Ovo mi je bio tek drugi gradient koji sam radila i prilično sam zadovoljna kako je ispao, a koristila sam spužvicu za make up iz Mullera (njihova marka) i tri nijanse sivog laka: Maybelline Colorama 288, China Glaze - Change Your Altitude i Essence Fivepocket Grey iz LE Denim Wanted. Prije gradienta sam oko noktiju nanijela El Corazon Cuticle Defender kako bih čišćenje svela na minimum. Preko gradienta sam stavila BeYu Holographic Top Coat 990, a zatim pečatirala pahuljice sa Moyou London Festive 06 pločice El Corazonovim bijelim lakom za pečatiranje pomoću mog najdražeg Creative Shop pečata. Moram pohvaliti El Corazon lakove za pečatiranje, zasad imam samo crni i bijeli i oba su odlična :)
Na kraju svega stavila sam El Corazon Top Coat Like Gel nadlak.
I evo još malo sličica:




Nema komentara:

Objavi komentar