Pretraži ovaj blog

srijeda, 9. prosinca 2015.

Još jedna zimska manikura

Na redu su sobovi kao tema za @clairestelle8dec challenge na Instagramu. S obzirom da trenutno imam samo jednu pločicu sa zimskim motivima (nikako da mi stigne Born Pretty pločica koju sam naručila prije više od mjesec dana) nisam imala previše izbora. Na Moyou London Festive 06 pločici su dva motiva sa sobovima i izabrala sam ovaj koji mi se mrvicu više sviđao:


Za ovu manikuru koristila sam:
El Corazon Active Bio-gel bazni lak
Essie Licorice ispod Essence The Darks Indigo to go (prvo sam probala sami Essence, ali bolje mi izgleda preko crnog)
Avon Iceberg White ispod Look by Bipa Coloured Sand - Glitter White (ovo je jedini Bipin hrapavac koji je prerijedak i koji mi puno bolje izgleda kad se stavi preko bijelog laka nego sam)
Za pečatiranje:
El Corazon crni lak za pečatiranje
Moyou London Festive 06 pločica
Creative Shop pečat i strugalica
Preko pečatiranih noktiju nisam stavljala nadlak da ne izgubim hrapavi efekt, a preko ostalih je El Corazon Top Coat Like Gel nadlak

I još malo sličica :)




Nekako mi je ova manikura bila pomalo prazna pa sam je odlučila nadograditi pomoću El Corazon bijelog laka za pečatiranje i baš sam zadovoljna kako je ispalo:


Nema komentara:

Objavi komentar