Pretraži ovaj blog

četvrtak, 14. travnja 2016.

Perje - naljepnice

Danas vam želim pokazati još nešto što sam dobila na recenziju  sa http://www.ladyqueen.com/ internet trgovine :)
Riječ je o nečemu čega sam se bojala, a radi se o strašnoj stvari zvanoj water decals :D



Kažem strašnoj, zato što sam se bojala da ih neću znati staviti, mislila sam da će se zgužvati ili odljepiti, no moj strah se pokazao potpuno neopravdanim. Samo sam jedno malo perce žrtvovala kako bih ga isprobala da vidim hoće li mi uspjeti i uspjelo je iz prve!
Jako sam zadovoljna izgledom ove manikure i više se ne bojim naljepnica ;)
Na recenziju sam dobila list sa 11 različitih motiva perja koji sam izrezala po bojama :)


Postupak je izrazito jednostavan:
Izrežete motiv koji želite staviti na nokat, primite ga pincetom i potopite na približno 20 sekundi u malu zdjelicu s vodom. Motiv će se odvojiti od papira i taj tanki dio s motivom namjestite na nokat koji ste najprije nalakirali bojom kojom želite (u ovom slučaju radi se o China Glaze - Dandy lyin' around). Prvo probno perce zaljepila sam na ljubičasti lak tako da pretpostavljam da bazna boja ne treba biti bijela no testirat ću ih u budućnosti na tamnijim bojama. Ono što mi se jako sviđa je to što se motiv može još neko vrijeme micati po noktu pa ga možete namjestiti točno onako kako želite ;) Na kraju sve zagladite baznim lakom i manikura je gotova!
Sivi lak koji vidite je Catrice - Greatly Greyish iz Zensibility kolekcije, a nadlak koji sam upotrijebila Seche Vite.




Ukoliko vam se sviđa ova manikura i želite sličnu naljepnice možete naručiti ovdje http://www.ladyqueen.com/11-patterns-nail-art-set-multi-rainbow-flully-feathers-water-transfer-decals-stickers-na0111.html i iskoristiti moj kod za popust od 15% - KKKS15
Kakva su vaša iskustva s naljepnicama i volite li manikure s njima?


BannerFans.com

2 komentara: