Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Born Pretty pločica BP-L018 - pečatiranje preko Blue Sparrowa

Kako mi je napokon stigla toliko očekivana pločica BP-L018 sa Born Pretty Storea jedva sam čekala da je isprobam pa sam malo doradila China Glaze Blue Sparrow lak koji mi je bio na noktima :)



I ova pločica je, kao i sve Born Pretty pločice koje imam, odlično izrezbarena i nema niti najmanjih problema sa preslikavanjem na nokat. Na pločici se nalazi čak 14 velikih motiva i 9 malih što je za 3 dolara (bilo je sniženje) i više nego povoljno. Regularna cijena ovih velikih pločica je 5,99$, ali Born Pretty Store stalno ima neka sniženja tako da je često možete nabaviti povoljnije :)
Sa prstenjaka, srednjeg prsta i palca sam skinula Blue Sparrow i stavila China Glaze - White Out i na njih pečatirala dva različita motiva s pločice pomoću Essence My boyfriend's jeans laka iz prastare kolekcije Denim Wanted. Na mali prst i kažiprst sam preko Blue Sparrowa pečatirala isti motiv kao na prstenjaku s El Corazon bijelim lakom za pečatiranje i to je to :)
Ovo je još jedna Born Pretty pločica koju ću zasigurno često koristiti jer su mi motivi na njoj preslatki :)
I još malo sličica:


  



2 komentara: