Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Pernati izazov

Na Instagramu sam se ovaj mjesec uključila u jedan "nail challenge" i zadnji zadatak je bio perje. Moja manikura je izgledala ovako:


 Najviše problema zadao mi je lak za podlogu jer imam kroničnih problema sa svijetlim lakovima, pogotovo bijelim. Nakon brojnih pokušaja da neki namažem kako treba, jedini koji sam koliko toliko uspjela namazati da ne izgleda grozno je Eveline Minimax, a on je malo prerozi za ono što sam zamislila, no što je tu je. Sva je sreća što više volim tamnije lakove i živim u uvjerenju da mi oni bolje stoje :), no ponekad mi baš treba neki lijepi svijetli lak koji neće ostavljati crte pa je svaka preporuka dobrodošla ;)

Za pernatu manikuru koristila sam:
Eveline Minimax br. 107
Essence The Metals - Born To Be Wild (za pečatiranje i točkice)
Creative Shop pečat i strugalicu
Essence Better Than Gel Nails nadlak 


Born To Be Wild je odlično poslužio za pečatiranje, jako je teško uhvatiti na slici realnu boju, ali uživo izgleda super, prelijeva se iz srebrnog u metalik zeleno :)
Najbolje se vidi to prelijevanje na ovoj slici slikanoj na danjem svjetlu bez blica:


A evo i jedna od jučer navečer s blicom:


I za kraj kolaž sa svim manikurama koje sam radila za ovomjesečni instagram challenge:


Nema komentara:

Objavi komentar