Pretraži ovaj blog

srijeda, 1. rujna 2010.

Electric Rock

Volim plavu boju i Konadovu pločicu m57 :)
Pa evo jedne njihove kombinacije


Koristila sam Maybelline Colorama lak u nijansi Electric Blue, Essence Multi Dimension Rock'N'Roll i Konad crni lak (i naravno m57 :))


Iako sam pročitala dosta kritika na račun Colorama lakova moram reći da su meni ti lakovi prilično dobri. Lako se mažu, ne ostavljaju crte i sve boje koje imam je dovoljno nanijeti u dva sloja. Zadovoljava sve moje uvjete u vezi laka za nokte. Ionako ne očekujem da mi lak traje danima, a ovaj lak se ne guli ništa brže niti sporije od ostalih (naravno, uvijek koristim nadlak). Možda nisu sve boje iste, ali ovih par Colorama lakova koje imam su takvi, a ni Electric Blue nije iznimka, a boja mu je preeeeedivna :)
Essence Rock'N'Roll  je predivan srebrni lak, ali ne volim ga nositi samog. On mi je baš kao stvoren da se preko njega konadira. Lako se maže i jako blješti :)

Uz ovu kombinaciju na noktima ne mogu, a da ne stavim slikicu mojih omiljenih tenisica koje naravno danas imam na nogama :)


a evo i ogrlice koju sam sama radila i koja se odlično uklopila



To bi bilo to za danas!

Broj komentara: 5:

  1. lajkam...
    nisam presretna s colorama lakićima, ali nisu ni puno lošiji od ostalih jeftinijih lakića...ovaj essence je izvrstan za konade, malo zrnata tekstura ali se najviše vidi

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Još bolji srebrni za konadiranje je Essenceov Twins Romeo. Nažalost, meni je rijetko koji običan lak dobar za pečate iako na drugim curama vidim da im dobro uspijevaju. Valjda je stvar u tehnici, morat ću se malo više potruditi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. e nemam twins romeo :(
    nije svaki lak za svaki pečat / uzorak...ovisi i o uzorku pločice...generalno stvar je u rolanju...lagano zaljuljš kada podižeš uzorak sa pločice i rolaš po noktu

    OdgovoriIzbriši