Pretraži ovaj blog

srijeda, 27. travnja 2016.

Metalik

Danas ću vam predstaviti posljednju stvarčicu koju sam dobila za recenziju od Rine sa Lady Queen internet trgovine:


Riječ je o pločici za pečatiranje JQ-L11 čiji su mi se motivi svidjeli jer su raznoliki, a pomalo neobični. Redovna cijena ove pločice je 5,32 dolara, no Lady Queen često ima razne akcije, a ako želite možete iskoristiti moj kod za popust KKKS15 i uštedjeti 15% ;)


Kao što možete vidjeti na slici iznad, motivi se odlično preslikavaju ;)
Za ovu metalik manikuru baza mi je bila gradijent koji sam napravila sa China Glaze lakovima Don't dessert me, Better not pout i Don't get elfed up, a za motiv mi je poslužio srebrni Scratch of Sweden lak - Silver Pearl koji se još jednom pokazao savršen za pečatiranje ;)
Ponovo sam sve matirala Scratch of Sweden mat nadlakom i moram priznati da sam jako zadovoljna kako je ispalo :)
Nadam se da se i vama sviđa ;)



BannerFans.com

Broj komentara: 7:

  1. Surprising patterns they are! I like this mani :)

    OdgovoriIzbriši
  2. cute cute cute !

    check out my last post and maybe follow for follow ?

    NEW POST - 3D nailart


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely, this board is one that sent me too, I'm on instagram (nailartstamp) I stay around here for segirte friend, kisses.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi! Nice to see you here! Love your nailart and looking forward to see what you'll do with this plate ;)

      Izbriši