Pretraži ovaj blog

srijeda, 13. siječnja 2016.

Čipka i zlato

Evo jedne manikure s kojom sam baš baš zadovoljna :)


Iako nisam prevelika ljubiteljica zlatne boje, ovaj hrapavac od Bipe jako volim, najvjerojatnije zato što nije onako jako žuto zlatan. Pokrivnost mu je odlična, za ovu manikuru nanijela sam ga samo u jednom sloju i bilo je dovoljno. Bilo mi je teško uhvatiti na slici njegovo presijavanje na noktima, ali u bočici se vidi koliko je divan i upravo tako izgleda uživo na noktima. Ispod je baza El Corazon Active bio-gel, koju koristim non stop otkad sam je kupila.
Pečat je sa pločice Born Pretty BPL-030
Crni lak za pečatiranje koji sam koristila je također El Corazon

I još malo sličica :)

 



4 komentara:

  1. Prelepa kombinacija i super motiv za pečatiranje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna ti je manikura *.*
    nisam ni sama ljubiteljica zlatne, ali ovaj mi se hrapavac čini super, nije prežut :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ;) Stvarno je odličan lak i baš je pravi hrapavac :D

      Izbriši