Pretraži ovaj blog

srijeda, 13. listopada 2010.

Moj prvi i jedini OPI lak

 Kao što piše u naslovu, ovo je prvi i jedini OPI lak koji imam, a radi se o nijansi Royal rajah ruby








Jedini je za sada :) jer sam osim CG Emerald Sparkle koji sam spominjala u prošlom postu naručila i OPI Tickle My France-y.
Oduševljena sam OPI četkicom, lako se maže, jako mi se sviđa boja. Jedan sloj izgleda užasno, totalno vodnjikavo i prozirno. Na slici su dva sloja, ali ne bi škodilo da sam stavila i treći. Preko laka je Seche Vite.
Sve u svemu, vjerojatno će se naći još pokoji OPI lak u mojoj kolekciji :)
Evo i jedna slika na prirodnom svjetlu, realnija je boja


Za koje OPI nijanse biste rekli da su must have?

4 komentara:

  1. Tale lak sem kupila tudi jaz, a sem ga dala svoji sestri. Trenutno je v moji zbirki le en OPI lak, in sicer Can You Dig It. Nimam jih preveč rada. Prehitro se odkrušijo, pa še dragi so. Glede barv je pa tako: moja najljubša odtenka sta Siberian Nights in Midnight in Moscow.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno izgleda dobro na tebi! :) Pravi je za ovo vreme!

    I sama nemam puno OPI lakova ali samo zato jer su skupi! :/ A kolko bi jih imala... Bolje da ne govorim. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @nihrida, da, brzo se otkrhnu, ali nažalost meni se to događa sa svim lakovim :(
    @Ivana, hvala :) I meni su preskupi, to je jedini razlog zašto ih nemam više
    @Biba, je, baš je divan :)

    OdgovoriIzbriši