Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 6. rujna 2010.

S-he 427

Evo mojih današnjih noktića.
Nažalost, nema sunca pa nikako nisam uspjela slikati pravu ljepotu ovog divnog holo laka (i jedinog holo laka koji posjedujem). Ne znam da li sam ga namazala u predebelom sloju ili lak nije baš najkvalitetniji, ali već ga moram skinuti jer je na nekoliko mjesta oštećen :(  Baza i nadlak su Catrice



Blic
                        
Bez blica pod umjetnim svjetlom

Broj komentara: 9:

  1. hi!
    i just found your blog and it's really cute!
    maybe if you have time you'll pass by mine and follow me :)

    thanks!
    http://konadnails.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. da, predivan je :) samo šteta,meni su ti she najnekvalitetniji...u maksimirskoj ima još china glaze holo lakica, mislim da su po 45 kn

    OdgovoriIzbriši
  3. @maRyya thanks :) I saw your blog and I like it, especially your two colored nail design tutorial :)
    @Ines hvala za preporuku za Maksimirsku, možda odem pogledati, ali najvjerojatnije ću si naručiti neke holo lakove preko ebaya, valjda će stići :)

    OdgovoriIzbriši
  4. bok,
    super blog!
    relativno sam ga rano otkrila tako da ga sljedim od početka! :)
    kaj s-he ima holo? pa kako ja to nisam znala?
    @Ines, di u Maksimirskoj?

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ana, hvala ti! Ima, ima S-he holo :)
    U Maksimirskoj 129 u So Capu. Nisam nikada bila tamo jer mi nije usput, ali sam čula da zna biti dobrih lakova. China Glaze imaš i u Okićkoj u IBD centru po 35 kn, ali čini mi se da nema niti jedan holo lak

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala na inf, za IBD znam, tako kupujem neke stvari tipa trepavice, ali mi se uvijek čini slab izbor Chna Glaze.
    Koji su još od s-he holo?

    OdgovoriIzbriši
  7. @Ana, nema na čemu
    Nažalost, mislim da je ovo jedini S-he holo :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš je lijepi. :)

    Dobila si dvije nagrade na mom blogu http://lalicanailart.blogspot.com/2010/09/blog-award.html

    OdgovoriIzbriši